*** semi-hiatus ***

WARNING: Multifandom & Not spoiler-free shit
Diana | 20 | gafit


95% anime/manga 5% other stuff 200% shitty
occasionally nsfw

Read the faq before following


vongolastalker → hayasakas

Current obsessions: donten ni warau, one piece, eruri and jeanmarco smut fics, sengoku basara mmds, shitty otome game apps


mafuyu to my hayasaka
pico to my chico
tenka to my sousei
levi to my erwin
kuroko to my kagami


ohimesamaa:

Original vs Not!

What are you up to, Medusa?

default album art
Helena
My Chemical Romance · Three Cheers For Sweet Revenge
68955 Plays

"Helena" by My Chemical Romance

"What’s the worst that I could say? things are better if I stay, so long and goodnight…"

red-hana:

Yato & Yukine - requested by ~ fudayk

Anonymous asked: is kozatos really ur sister?

Yeah unfortunately >.>

Because I love you

megane. megane. megane.

kurodoki replied to your post “OMG YOU’RE SUCH A QT”

WHY ARE YOU POSTING MY PICTURES

BECAUSE I CAN

jaywalkingbackwards replied to your post “OMG YOU’RE SUCH A QT”

That’s not you? I want my quarters back.

it’s cool i’ll give you his contact info. he sucks dick like a pro >.>

"But if I remembered a lot, and it hurt a lot…" 

kozatos asked: You ain't swaggy enough to be my sister

fuck you get out of my room then!

gurrenlagging replied to your post “OMG YOU’RE SUCH A QT”

my eyes burn

ikr ew smother it with a pillow >.>

Anonymous asked: OMG YOU'RE SUCH A QT

if you’re talking about this piece of shit

its not me >.>